Uncle Sam - Élet Amerikában

Amerikában tanuló egyénként komoly rálátással rendelkezem a tengerentúli szokásokra, kultúrára és nyelvre, ezekből szeretnék egy kis ízelítőt adni blogomon.

Friss topikok

  • boriah: szia :) akkor én kérdeznék, ha lehet. bár ez nem volt a listádon, deeeee... hogy jutottál ki? én m... (2010.06.15. 10:05) Üdvözlet!

2010.06.12. 20:13 Uncle Sam

Üdvözlet!

Üdvözöllek a blogomon!

Nos, hogy ki vagyok én és miért is jött létre a blog?

Huszonéves egyetemistaként New Yorkban tanulok, amit egyébként nagyon élvezek. Lenyűgöző ennek a városnak a pörgése, hogy éjfélkor is ezrek vannak a Times Squeren, hogy a világ legjobb múzeumai és koncerttermei találhatóak itt, és egyáltalán, ez a kulturális egyveleg.

Alapvetően egy olyan blogot szeretnék létrehozni, ahol az olvasók kérdeznek én pedig ezekre a kérdésekre válaszolok egy-egy bejegyzésben. (Ha nincs kérdés, majd írok magamtól. :) Ezek a kérdések természetesen irányulhatnak a nyelvre, a szlengre, magára New Yorkra, a kultúrára és az emberekre, vagy bármi másra Amerikáról, ami eszetekbe jut.

 

Jó olvasgatást kíván:

Uncle Sam

1 komment

Címkék: blog amerika usa üdvözlet


A bejegyzés trackback címe:

https://unclesam.blog.hu/api/trackback/id/tr662076955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriah 2010.06.15. 10:05:30

szia :)
akkor én kérdeznék, ha lehet. bár ez nem volt a listádon, deeeee... hogy jutottál ki? én most vagyok kb abban a helyzetben, amiben Te voltál (a köv. posztod szerint) és hát nézegetem a lehetőségeket. az a baj, hogy olyan szakra járok, ami az iskolámnak nem éppen a zászlóvivője, úgyhogy a külkapcsolati hálóját sem nevezném kiépítettnek. magánúton való kikerüléshez meg kb egy lottó ötös kéne :S
süti beállítások módosítása